Компанія ретельно аналізуємо кожен відгук, отриманий від наших клієнтів, що допомагає нам покращувати якість послуг та підвищувати задоволеність клієнтів.
Компанія не редагує відгуки, але залишає за собою право відхиляти ті, що порушують наступні правила публікації на сайті:
- Відповідність темі: Відгук має стосуватися конкретного продукту, замовленому на сайті компанії.
- Заборона реклами: Відгуки не повинні містити рекламу інших продуктів, послуг або компаній.
- Коректність мови: Забороняється використання нецензурної лексики, образ та дискримінаційних висловлювань.
- Правдивість інформації: Відгуки повинні бути засновані на реальному досвіді користувача. Відгуки, що містять неправдиву інформацію або спам, будуть відхилені.
- Конфіденційність: Відгуки не повинні розкривати особисту інформацію інших осіб без їхньої згоди.
Ми поважаємо думку наших клієнтів і наголошуємо, що відгук відображає виключно особисту, суб’єктивну інформацію.
Інформація у відгуку не може бути розцінена як мотивація до самолікування або змін у призначеннях лікаря.
Якщо ваш відгук відповідає правилам публікації на сайті, але не був затверджений протягом 3 робочих днів з моменту його створення, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки за телефоном +380 67 911 1 112 або виберіть інший зручний для вас контактний метод в розділі Зворотній зв'язок.