Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування. Якщо у вас виникли будь-які проблеми щодо якості продукції або скарги, ми готові допомогти вам їх вирішити.
Скаргу щодо якості продукції можна надіслати на нашу електронну адресу complaints.ua@bbraun.com, вказавши наступну інформацію:
• Назва продукту*
• Номер за каталогом (REF)*
• Серія/партія (Serial number/Batch/LOT)*
• Кількість одиниць невідповідної якості в штуках*
• Чи наявний невідповідний зразок для проведення розслідування? Так / Ні
• Опис виявленої невідповідності*
• Чи хочете отримати зворотну відповідь по розгляду скарги? Так / Ні
• Контактна інформація для уточнень та зворотного зв’язку (тел.)*
*Обов’язкові дані для прийняття скарги
Процес розгляду скарг
1. Після отримання інформації ми зв’яжемося з вами для уточнення проблеми та підтвердимо отримання скарги.
2. Наша команда ретельно збере всю інформацію про вашу скаргу і надасть її на розгляд виробнику.
3. За наявності зразків, відправимо їх до лабораторії виробника для проведення аналізу на відповідність виробничим специфікаціям.
4. За бажанням клієнта, на основі розслідування, проведеного виробником, ми надаємо інформацію про розгляд та запропонуємо вам можливі варіанти вирішення проблеми, включаючи повернення коштів, заміну товару або інші відповідні заходи.